Lo que te presentamos a continuación es una prueba de velocidad de renderizado entre la versión 3.0 de VRay (próxima a ser liberada) y la actual, 2.4.
La comparación fue llevada a cabo midiendo el desempeño entre un arreglo de doble CPU (Distributed Rendering) y uno simple, de 8 y 4 núcleos, respectivamente.
VRay 3.0 demuestra ser hasta casi 3 veces más rápido que su antecesor, al menos en cuanto a cálculos con variación de materiales.
Fuente: CGRecord
Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…
Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…
Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…
We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…
Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…
Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…
View Comments
Que tal saludos, estoy por adquirir el programa de V Ray 3.0, tengo una pregunta, ¿ Es compatible con SketchUp Pro y Autocad 2013 ?, gracias y espero sus respuestas.
Carlos, V-Ray es compatible con SketchUp, 3ds Max, Cinema 4D, Maya, y un par de aplicaciones más (son versiones distintas). V-Ray 3.0 aún no está disponible comercialmente. Puedes conseguir más info aquí. Saludos!
I was recommended this blog by way of my cousin.
I am not sure whether this publish is written by way of him
as no one else know such designated approximately my problem.
You're incredible! Thanks!
Glad you like it!
Thanks for your comment!