V-Ray 3.0 introduce la funcionalidad VRmat para 3ds Max.
Los VRmats (anteriormente Vismats) son Shaders universales de V-Ray cuya principal característica es que permiten ser utilizados en múltiples plataformas. Lo anterior quiere decir que, por ejemplo, un material VRmat puede ser creado en V-Ray para 3ds Max, y posteriormente transferido a V-Ray para Maya, SketchUp o Rhino, en forma directa.
La nueva funcionalidad de VRmats abre la puerta a un mundo de posibilidades para el intercambio de materiales.
Fuente: ChaosGroup
Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…
Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…
Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…
Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…
The YouTube channel ArchViz presents a great tutorial on using Stable Diffusion and ControlNet to…
Oliver from Upstairs takes you through a step-by-step guide on turning ordinary architecture plans into…