Categories: AnimationInspiration

Call of Duty Ghosts Cinematics

 

Call of Duty: Ghosts ha llegado a las tiendas esta semana con un sorprendente nuevo look.

Según palabras del propio equipo creativo detrás de este proyecto:

Mill+, nuestra unidad de conceptos, diseño y animación, fue elegida para desarrollar las dramáticas escenas cinemáticas del  juego, que caracterizan el nuevo estilo, con Ghosts más oscuros e imponentes.

La colaboración de dos y medio meses con InfinityWard, encabezada por el director de cinemáticas Sylvain Doreau y Mill+, fue un proceso que utilizó todas las habilidades disponibles de un grupo de diseñadores y artistas de efectos especiales de elite, trabajando juntos 24/7 en nuestros dos estudios, de Los Angeles y Londres.”

A continuación te presentamos el video:

 


Puedes revisar el árticulo completo aquí (inglés).

 

Fuente: CGMeetup

Ejezeta

Recent Posts

How to create perforated panels in 3ds Max

Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…

4 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 5

Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…

6 days ago

V-Ray 7 vs Corona 12: What to choose in 2025?

In her latest video, Agnieszka Klich from Arch Viz Artist compares Chaos V-Ray 7 and…

6 days ago

Say goodbye to reflection issues in 3D scanning

Discover how Vjeko transforms simple 3D scans into near-perfect 3D models using just a smartphone…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

1 month ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 months ago