Categories: AnimationInspiration

Call of Duty Ghosts Cinematics

 

Call of Duty: Ghosts ha llegado a las tiendas esta semana con un sorprendente nuevo look.

Según palabras del propio equipo creativo detrás de este proyecto:

Mill+, nuestra unidad de conceptos, diseño y animación, fue elegida para desarrollar las dramáticas escenas cinemáticas del  juego, que caracterizan el nuevo estilo, con Ghosts más oscuros e imponentes.

La colaboración de dos y medio meses con InfinityWard, encabezada por el director de cinemáticas Sylvain Doreau y Mill+, fue un proceso que utilizó todas las habilidades disponibles de un grupo de diseñadores y artistas de efectos especiales de elite, trabajando juntos 24/7 en nuestros dos estudios, de Los Angeles y Londres.”

A continuación te presentamos el video:

 


Puedes revisar el árticulo completo aquí (inglés).

 

Fuente: CGMeetup

Ejezeta

Recent Posts

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

3 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 weeks ago

Modeling on curved surfaces in 3ds Max

Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

1 month ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

1 month ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

1 month ago