Icelandic Coastal House, por Juraj Talcik, es un proyecto personal vuelto comercial, creado para exponer los sistemas de iluminación de Phillips Ambilight/Hue y la start-up GetGoldee.
Este interesante trabajo ha sido modelado en 3ds Max y renderizado utilizando un motor relativamente nuevo, pero que está dando mucho de qué hablar, llamado Corona Renderer, en desarrollo desde 2009 por Ondra Karlík.
Revisa las imágenes a continuación.
Puedes ver una entrevista realizada a Juraj Talcik por Plataforma Arquitectura en 2012. También te dejamos su sitio de Facebook y Behance.
Fuente: CGRecord
Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…
Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…
Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…
We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…
Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…
Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…