Quad Chamfer es un script para 3ds Max, creado por Marius Silaghi, que permite biselar los bordes de objetos generando exclusivamente quads (polígonos de 4 aristas), al contrario de la opción de biselado incluída por definición, que muchas veces produce triángulos, especialmente en los encuentros de esquinas.
Este script es ideal para usar en conjunto con el modificador Turbosmooth, porque no causa distorsión.
Haz click aquí para descargar.
Fuente: ScriptSpot
OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…
In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…
In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…
In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…