Categories: News

Snowdrop, El Nuevo Motor Gráfico de Ubisoft

 

Revelado durante la jornada de los premios VGX, el material de grabación ofrece una mirada más cercana al motor gráfico de próxima generación Snowdrop, mostrando algunos detalles del videojuego The Division, como los ciclos de cambio dinámicos entre día y noche, la iluminación volumétrica avanzada, la destrucción de procedimiento y los impresionantes efectos de partículas.

 

 

Ubisoft, dijo esta semana que nuevos datos sobre este título de Tom Clancy se darán a conocer el Lunes 9 de Diciembre. The Division es una experiencia online, donde los jugadores se unen para sobrevivir en una América devastada. El videojuego estará disponible para PS3, PS4, Xbox 360 y Xbox One.

 

Fuente: CG Record

Ejezeta

Recent Posts

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

2 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 weeks ago

Modeling on curved surfaces in 3ds Max

Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

1 month ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

1 month ago