Categories: News

Lara Croft | 18 Años de Evolución

 

La última aparición de Lara Croft, en Tomb Raider: Definite Edition, es en realidad el producto de una serie de cirugías faciales y arreglos que ha ido experimentando el personaje desde 1996.

Realmente es asombroso ver cuánto ha cambiado entre cada edición del videojuego.

Dale un vistazo a la infografía de Halloween Costumes que te presentamos más abajo, que muestra cada modelo 3D de Lara Croft (videojuego y promocional), desde sus inicios, y hasta el día de hoy.

 

 

Si quieres écharle una mirada más detallada a los cambios en la última versión de Lara, puedes revisar el siguiente video.

 

 

Fuente: Kotaku via HalloweenCostumes

Ejezeta

Recent Posts

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 1

3D artist Vjeko Kiraly from RenderRam has just launched a new series of tutorials designed…

22 hours ago

Free 3D Models DCLXIV | Halloween Posed People

Expand your digital character collection with Renderpeople's Halloween-themed 3D posed people models, available as a…

1 week ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko from RenderRam is back with a few super useful 3ds Max tips and tricks…

2 weeks ago

Realistic 3D people with AI: ComfyUI and automatic segmentation

In this tutorial, Adán Martin showcases how he utilizes YOLO and SAM inside Stable Diffusion…

1 month ago

How to retopo anything in 3ds Max

Join Vjeko from RenderRam as he shares his workflow to retopo 3D scanned geometry in…

1 month ago

10 AI tools you can use as 3D artist

Join Agnieszka Klich as she introduces 10 powerful AI tools designed to optimize your architectural…

1 month ago