“Francis” es un corto de animación 3D, creado por la productora de animación londinense-neoyorquina Not to Scale, e inspirado en un cuento del novelista norteamericano Dave Eggers.
La historia comienza con el relato de un niño, en el que recuerda cómo solía pasar sus vacaciones en el Parque Provincial de Quetico, en la frontera entre Canadá y Estados Unidos (Minnesota).
Sin emabargo, la narración se torna oscura cuando explica por qué nunca volvió… Así empieza la leyenda de Francis Brandywine.
Fuente: Arte y Animación
Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…
Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…
Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…
We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…
Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…
Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…