John O’Connell presenta un interesantísimo tutorial sobre sampling en V-Ray 2.4, o cómo obtener muestras para ir corrigiendo errores comunes, paso a paso.
El video abarca diferentes métodos para eliminar problemas como el quemado por sobre-exposición, los puntos blancos y las clásicas manchas, utilizando distintas herramientas y configuraciones en la aplicación, como AA, subdivisiones, y los Render Elements, o passes.
Échale un vistazo a continuación.
Fuente: ChaosGroup
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…
Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…
Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…
Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…
Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…