Sam D. Mitch es el creador de esta versión totalmente adaptada para SketchUp del reconocido script para 3ds Max: FloorGenerator.
La herramienta es sumamente útil para la confección de pisos, paredes y cielos, pudiendo lograr arreglos para la configuración de superficies de madera, metal, piedra, ladrillo, y prácticamente cualqueir otro material.
Revisa la lista completa de cada una de las utilidades de Sam en su sitio web.
Haz click aquí para descargar el script desde Sketchucation.
Fuente: David Brufau via dBrenders
Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…
Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…
In her latest video, Agnieszka Klich from Arch Viz Artist compares Chaos V-Ray 7 and…
Discover how Vjeko transforms simple 3D scans into near-perfect 3D models using just a smartphone…
Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…
Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…