En este tutorial, Chris Schmidt, del sitio Greyscalegorilla, enseña paso a paso cómo modelar un micrófono de manera realista en Cinema 4D.
El video comienza explicando cómo crear el wire mesh, usando sweep nurbs y cloners. Luego, se muestra cómo renderizar el mesh, de manera que puedas reutilizarlo como un bump map para otros proyectos.
La presentación finaliza enseñando de qué manera moldear el wire mesh para generar un objeto.
Fuente: Greyscalegorilla
In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…
In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…
Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…
Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…