Nobumichi Asai ha hecho uso de la técnica de mapeo por proyección para insertar CGI en automóviles (Subaru), muelles, edificios, y mucho más. Su último lienzo, es nada más y nada menos que un rostro humano.
Asai utilizó Omote, una combinación de seguimiento facial en tiempo real y mapeo por proyección para transformar el rostro de una modelo mediante maquillaje, dando origine a algo así como un maquillage electrónico.
Fuente: Gizmodo vía Slash Gear
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…
Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…
Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…
Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…
Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…