Categories: News

Omote | Mapeo y Proyección Facial en Tiempo Real

 

Nobumichi Asai ha hecho uso de la técnica de mapeo por proyección para insertar CGI en automóviles (Subaru), muelles, edificios, y mucho más. Su último lienzo, es nada más y nada menos que un rostro humano.

 

 

Asai utilizó Omote, una combinación de seguimiento facial en tiempo real y mapeo por proyección para transformar el rostro de una modelo mediante maquillaje, dando origine a algo así como un maquillage electrónico.

 

Fuente: Gizmodo vía Slash Gear

Ejezeta

Recent Posts

A new AI tool that creates 3D models in seconds!

In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…

1 day ago

Bringing the spirit of adventure to life!

Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…

2 days ago

Free 3D Models DCLXV | Aslak Chair

Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…

6 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 6

Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…

1 week ago

How to render like Fran Silvestre Arquitectos

Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…

1 week ago

3ds Max scripts that could save you lot of time

Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…

2 weeks ago