Categories: News

GPUBox Artist

 

Renegatt Software anuncia GPUBox Artist, tecnología de virtualización que permite compartir, y utilizar, de manera dinámica todo el poder de las GPU’s presentes en distintos dispositivos conectados a través de una red.

Los videos de más abajo muestran el desempeño en Cycles (Blender), con una resolución de toma de 8K,  y en Octane 1.55, ambos con 16 GPU’s Nvidia Geforce GTX 690.

 

 

 

El sistema está diseñado para pequeños y grandes estudios enfocados en la creación de contenido 3D.

Puedes revisar un tabla comparativa que muestra cómo varía el rendimiento de GPUBox Artist según las diferentes configuraciones, en el sitio oficial de Renegatt Software.

 

Fuente: CGPress

Ejezeta

Recent Posts

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

3 hours ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

1 week ago

Modeling on curved surfaces in 3ds Max

Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

1 month ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

1 month ago