Categories: News

Nuevas Herramientas y Flujos de Trabajo en 3ds Max 2015

 

En este webinario, de casi una hora de duración, Chris Murray, Especialista Técnico de Autodesk, presenta una mirada detallada a las nuevas herramientas y flujos de trabajo que trae la version 2015 de 3ds Max.

También hace mención a algunas opciones poco conocidas, pero muy útiles, presentes en versiones anteriores de la apliación, como las herramientas para espaciar (Spacing Tool) y para pintar geometría (Object Paint Tool).

 

 

Fuente: It’sArtMag

Ejezeta

Recent Posts

3ds Max scripts that could save you lot of time

Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…

1 day ago

Stable Diffusion + ControlNET in Architecture

The YouTube channel ArchViz presents a great tutorial on using Stable Diffusion and ControlNet to…

1 week ago

Architecture Plans in Photoshop for Beginners

Oliver from Upstairs takes you through a step-by-step guide on turning ordinary architecture plans into…

2 weeks ago

How to create perforated panels in 3ds Max

Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 5

Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…

4 weeks ago

V-Ray 7 vs Corona 12: What to choose in 2025?

In her latest video, Agnieszka Klich from Arch Viz Artist compares Chaos V-Ray 7 and…

4 weeks ago