Categories: AnimationInspiration

El Ladrón de Caras

 

El Ladrón de Caras es un cortometraje realizado durante 2013 por un grupo de alumnos del Master de Animación de la Escuela valenciana PrimerFrame.

Una misteriosa chica ha sido atacada cruelmente por un poderoso y esquivo enemigo. El Detective Paul F. Gimbal decide ayudarla y lleva a cabo una oscura investigación para intentar vencer al peligroso ladrón que quiere destruir todo.

 

 

Créditos:

DAVID ALCORIZA- Iluminación y Compo
DAVID ANDREU – Animación, Compo
JUAN CALABUIG – Animación , Producción
BEATRIZ HERÁNDEZ – Animación, Iluminación
DAVID MARTÍNEZ – Iluminación, Compo
DAVID BLANCO – VFX, Compo
DAVID GARCÍA – Personajes, Animación
CRISTINA HERNÁNDEZ – Personajes, Animación
TONO GIMÉNEZ – Iluminación, Modelado
CURRO MIRALLES – Personajes, Animación
MOISÉS OJEDA – Personajes, Fixing
EDUARDO PALLARES – Modelado, VFX
NATALIA PONCE – Matte Painting
CARLOS SALVADOR – Iluminación, Compo
JAIME VALLEJO – Iluminación, Compo
HEXI MURILLO – Iluminación, Compo
ANA BURELL – Iluminación, Modelado
PABLO CALVIÑO – Modelado, Animación
GERARDO MEDINA – Iluminación, Animación
ARNAU BLANES – Iluminación, Animación
BELÉN DUARTES – Iluminación, Modelado

ANA AMAT – Supervisora de Iluminación
RAÚL COLOMER – Supervisor de FX/Compo y Sets&Props
EDUARDO OLIDEN – Profesor de Animación
CARLOS ESCUTIA – Productor Ejecutivo
JORDI GOMAR/JOAN ALAMAR – Supervisores de Guión
AITOR HERRERO – Director de arte
ANA PENADÉS – Secretaria de producción
JAIME MAESTRO – Director
JAVIER LÓPEZ – Asistente Técnico de VFX

INTÉRPRETES:
JOAN VERDÚ – Detective
ISABEL REQUENA – Mujer

JUAN ANDRÉS GT – Música y sonido
RAÚL ARIAS – Violín solista
ALBERTO MARTÍNEZ – Saxofón solista
JORGE PÉREZ – Ingeniero de Sonido
JACOBO CARDELLS – Técnico de Sonido / Mezcla
JORGE SALVA – Técnico de sonido
CORO DE LA GENERALITAT VALENCIANA:
FRANCESC PERALES – Director
TERESA CARBONELL – Soprano Solista

Ejezeta

Recent Posts

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

2 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 weeks ago

Modeling on curved surfaces in 3ds Max

Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

1 month ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

1 month ago