Ricardo Eloy comparte un tutorial sobre el uso conjunto de VRayInstancer y ParticleFlow, sumamente útil para todos aquellos que no cuentan con un script para distribución de geometría como Forest Pack o MultiScatter.
El video de más abajo muestra cómo crear un pequeño bosque usando 5 modelos diferentes de árboles.
La nueva herramienta VRayInstancer, incluida en la versión 3.1 de V-Ray para 3ds Max, permite generar instancias de objetos utilizando los sistemas de partículas de ParticleFlow.
Fuente: CGRecord
In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…
In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…
In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…
Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…