El artista 3D marroquí Ismail Rebbane, fundador de CGalter, comparte un video tutorial donde explica de manera sumamente detallada el proceso de configuración de Gamma en 3ds Max y V-Ray, uno de los temas más complejos de entender cuando comenzamos a trabajar con ambos programas.
El video también hace un barrido sobre el trabajo de postproducción para 32 bits en aplicaciones como After Effects, Photoshop y NUKE.
Esta presentación corresponde a la continuación del artículo “Understanding Linear Workflow”, que puedes revisar aquí.
Fuente: Viscorbel
OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…
In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…
In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…
In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…