MaxToC4D es un script para 3ds Max que permite migrar tus escenas de manera sumamente fácil a Cinema 4D, con sólo 2 clicks, resolviendo problemas comunes de importación y exportación, y optimizando el flujo de trabajo entre ambos programas.
La aplicación cuenta con soporte para Vray y transfiere escenas desde 3ds Max con materiales o luces Vray, convirtiéndolos a Cinema 4D (materiales standard).
El script aún no ha sido lanzado oficialmente, pero ya puedes inscribirte para tener la oportunidad de probarlo en su versón beta.
Para más información visita el sitio oficial de MaxToC4D.
Fuente: CGPress
Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…
Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…
Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…
We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…
Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…
Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…