Categories: News

Nvidia anuncia Iray 2015

nvidia_iray_2015nvidia_iray_2015

 

Nvidia revelar nueva información sobre la versión 2015 de su aplicación para renderizado por GPU: Iray.

Algunas de las características más importantes del plugin incluyen la iluminación de base física (iluminación global, cáusticas, estudios solares y distribución lumínica), materiales de base física, renderizado interactivo, expresiones de ruta de luz (para aislar fuentes de luz en postproducción),  generación de instancias, motion blur, profundidad de campo, entre otros.

 

 

El plugin estará disponible pronto para 3ds Max, Revit, Maya y Rhinoceros.

Además, la compañía Lightworks se encuentra desarrollando una versión standalone del software.

 

 

Para más información dale un vistazo al sitio oficial de Iray.

 

Fuente: CGPress | Iray

Ejezeta

Recent Posts

Efficient 3ds Max Modular Modeling for Architecture

Master 3ds Max modular modeling to create buildings faster and more efficiently. In this tutorial,…

42 mins ago

Unreal Engine vs Corona and V-Ray for Archviz: Which Is Best?

Choosing the right tool for architectural visualization (Archviz) is key for any project. In a…

5 days ago

ChatGPT-4o: Why Every 3D Artist Should Pay Attention

OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…

1 week ago

AI-Generated Resources for 3D Rendering: Boost Your Visuals

In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…

3 weeks ago

Realistic Water Shader with Caustics in 3ds Max and Corona Renderer

In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…

4 weeks ago

4 Hidden Features in 3ds Max Revealed by Vjekoslav Kiraly

In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…

1 month ago