Midge Sinnaeve, de The Mantissa, lanza una nueva actualización de su script para 3d Max, Grass Generator (v 1.5).
Grass Generator permite generar y distribuir áreas de césped de manera sumamente rápida, siguiento la geometría de ciertos objetos, difuminando las hojas según un mapa, e incluyendo la opción para separar materiales por ID.
Además, y de manera complementaria, Midge presenta PFlow2Proxy (v 0.1), una pequeña aplicación para distribuir bloques de geometría utilizando Particle Flow.
Haz click aquí para descargar ambos plugins.
Fuente: CGRecord
Adding localized light fog can dramatically enhance your 3D renders, making scenes feel more atmospheric…
Creating high-quality 3D visuals requires clean, professional textures. One major issue is lighting variations that…
Master 3ds Max modular modeling to create buildings faster and more efficiently. In this tutorial,…
Choosing the right tool for architectural visualization (Archviz) is key for any project. In a…
OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…
In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…
View Comments
esta versión 1.5 funciona también en el 3ds max 2017?