Categories: 3ds MaxTutorials

Tutorial para creación de césped realista en 3ds Max

 

En el siguiente tutorial, de autoría de Mateusz Sroka para Viz-People, aprenderás a crear césped realista en 3ds Max.

El video muestra todo el proceso de confección del objeto, incluyendo modelado de cada hoja, texturizado, seteo de materiales, distribución y finalmente renderizado.; el script utilizado para distribuir cada porción de césped es MultiScatter, pero también puedes usar Forest Pack. El resultado final será exactamente el mismo.

 

Ejezeta

Recent Posts

How to render like Fran Silvestre Arquitectos

Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…

16 hours ago

3ds Max scripts that could save you lot of time

Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…

3 days ago

Stable Diffusion + ControlNET in Architecture

The YouTube channel ArchViz presents a great tutorial on using Stable Diffusion and ControlNet to…

1 week ago

Architecture Plans in Photoshop for Beginners

Oliver from Upstairs takes you through a step-by-step guide on turning ordinary architecture plans into…

3 weeks ago

How to create perforated panels in 3ds Max

Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 5

Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…

4 weeks ago