Tutorial de Post-Producción con Blender y Photoshop

 

Gleb Alexandrov, de Creative Shrimp, llega con un nuevo video tutorial donde expone algunos conceptos sobre post-producción para Blender y Photoshop.

Vale la pena mencionar que lo más importante de la presentación son los conceptos expuestos, como el balance de tonos, los efectos atmosféricos, el brillo yla aberración cromática, por lo que no importa si eres usuario de Cinema 4D, 3ds Max, o Maya, ya que lo mismo aplica para cualquier aplicación.

 

Ejezeta

Recent Posts

How to render like Fran Silvestre Arquitectos

Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…

11 hours ago

3ds Max scripts that could save you lot of time

Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…

2 days ago

Stable Diffusion + ControlNET in Architecture

The YouTube channel ArchViz presents a great tutorial on using Stable Diffusion and ControlNet to…

1 week ago

Architecture Plans in Photoshop for Beginners

Oliver from Upstairs takes you through a step-by-step guide on turning ordinary architecture plans into…

3 weeks ago

How to create perforated panels in 3ds Max

Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 5

Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…

4 weeks ago