Categories: News

SIGGRAPH 2015 | Technical Papers

 

El equipo detrás de las conferencias SIGGRAPH presenta un preview de lo que traerá el espacio dedicado a la investigación, mediante el programa de papers técnicos.

El video muestra desde la creación de time lapses usando fotos de internet, hasta la producción de objetos con elasticidad espacial variable para impresión 3D, pasando también por el trabajo de imágenes y edición de color, la simulación de fluidos, la fabricación de instrumentos musicales virtuales, la captura de movimiento en tiempo real usando sensores de profundidad, y el pintado de texturas sobre objetos físicos.

 

 

Fuente: CGSociety

Ejezeta

Recent Posts

AI-Generated Resources for 3D Rendering: Boost Your Visuals

In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…

6 days ago

Realistic Water Shader with Caustics in 3ds Max and Corona Renderer

In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…

2 weeks ago

4 Hidden Features in 3ds Max Revealed by Vjekoslav Kiraly

In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…

3 weeks ago

A new AI tool that creates 3D models in seconds!

In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…

1 month ago

Bringing the spirit of adventure to life!

Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…

1 month ago

Free 3D Models DCLXV | Aslak Chair

Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…

1 month ago