Categories: News

SIGGRAPH 2015 | Technical Papers

 

El equipo detrás de las conferencias SIGGRAPH presenta un preview de lo que traerá el espacio dedicado a la investigación, mediante el programa de papers técnicos.

El video muestra desde la creación de time lapses usando fotos de internet, hasta la producción de objetos con elasticidad espacial variable para impresión 3D, pasando también por el trabajo de imágenes y edición de color, la simulación de fluidos, la fabricación de instrumentos musicales virtuales, la captura de movimiento en tiempo real usando sensores de profundidad, y el pintado de texturas sobre objetos físicos.

 

 

Fuente: CGSociety

Ejezeta

Recent Posts

How to create perforated panels in 3ds Max

Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…

5 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 5

Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…

7 days ago

V-Ray 7 vs Corona 12: What to choose in 2025?

In her latest video, Agnieszka Klich from Arch Viz Artist compares Chaos V-Ray 7 and…

1 week ago

Say goodbye to reflection issues in 3D scanning

Discover how Vjeko transforms simple 3D scans into near-perfect 3D models using just a smartphone…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

1 month ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 months ago