Categories: InspirationNews

Ronen Bekerman anuncia los ganadores de “The Vineyard”

 

Ya están los resultados del concurso organizado por Ronen Bekerman y auspiciado por Nvidia y Epic Games, “The Vineyard Challenge“.

La iniciativa presentó a los participantes el desafío de mostrar un recorrido por una Viña de la manera más creativa posible, todo utilizando el poder de Unreal Engine 4.

A continuación te dejamos con los ganadores.

 

Equipo – Primer Lugar | Factory Fifteen (Reino Unido)

 

 

Equipo – Finalista | Work (Sudáfrica)

 

 

Individual – Primer Lugar | Rostislav Nikolaev (Rusia)

 

 

Individual – Finalista | Alex Leiva (Australia)

 

 

Mención Honrosa | Sergey y Noel (España)

 

 

Mención por Interactividad | 133 (Estados Unidos)

 

 

Mención por Mejor Uso de UE4 | Víctor Vázquez González (España)

 

 

Fuente: Ronen Bekerman

Ejezeta

Recent Posts

ChatGPT-4o Update: Why Every 3D Artist and Architect Should Pay Attention

OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…

17 hours ago

AI-Generated Resources for 3D Rendering: Boost Your Visuals

In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…

2 weeks ago

Realistic Water Shader with Caustics in 3ds Max and Corona Renderer

In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…

3 weeks ago

4 Hidden Features in 3ds Max Revealed by Vjekoslav Kiraly

In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…

4 weeks ago

A new AI tool that creates 3D models in seconds!

In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…

1 month ago

Bringing the spirit of adventure to life!

Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…

1 month ago