Categories: InspirationNews

Ronen Bekerman anuncia los ganadores de “The Vineyard”

 

Ya están los resultados del concurso organizado por Ronen Bekerman y auspiciado por Nvidia y Epic Games, “The Vineyard Challenge“.

La iniciativa presentó a los participantes el desafío de mostrar un recorrido por una Viña de la manera más creativa posible, todo utilizando el poder de Unreal Engine 4.

A continuación te dejamos con los ganadores.

 

Equipo – Primer Lugar | Factory Fifteen (Reino Unido)

 

 

Equipo – Finalista | Work (Sudáfrica)

 

 

Individual – Primer Lugar | Rostislav Nikolaev (Rusia)

 

 

Individual – Finalista | Alex Leiva (Australia)

 

 

Mención Honrosa | Sergey y Noel (España)

 

 

Mención por Interactividad | 133 (Estados Unidos)

 

 

Mención por Mejor Uso de UE4 | Víctor Vázquez González (España)

 

 

Fuente: Ronen Bekerman

Ejezeta

Recent Posts

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

11 hours ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

4 days ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

7 days ago

Human wear and tear on wooden floors

Vjeko from RenderRam shares a few tips and tricks to create realistic human wear and…

1 week ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 1

3D artist Vjeko Kiraly from RenderRam has just launched a new series of tutorials designed…

2 weeks ago

Free 3D Models DCLXIV | Halloween Posed People

Expand your digital character collection with Renderpeople's Halloween-themed 3D posed people models, available as a…

4 weeks ago