Categories: InspirationNews

Ronen Bekerman anuncia los ganadores de “The Vineyard”

 

Ya están los resultados del concurso organizado por Ronen Bekerman y auspiciado por Nvidia y Epic Games, “The Vineyard Challenge“.

La iniciativa presentó a los participantes el desafío de mostrar un recorrido por una Viña de la manera más creativa posible, todo utilizando el poder de Unreal Engine 4.

A continuación te dejamos con los ganadores.

 

Equipo – Primer Lugar | Factory Fifteen (Reino Unido)

 

 

Equipo – Finalista | Work (Sudáfrica)

 

 

Individual – Primer Lugar | Rostislav Nikolaev (Rusia)

 

 

Individual – Finalista | Alex Leiva (Australia)

 

 

Mención Honrosa | Sergey y Noel (España)

 

 

Mención por Interactividad | 133 (Estados Unidos)

 

 

Mención por Mejor Uso de UE4 | Víctor Vázquez González (España)

 

 

Fuente: Ronen Bekerman

Ejezeta

Recent Posts

A new AI tool that creates 3D models in seconds!

In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…

4 days ago

Bringing the spirit of adventure to life!

Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…

5 days ago

Free 3D Models DCLXV | Aslak Chair

Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…

1 week ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 6

Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…

2 weeks ago

How to render like Fran Silvestre Arquitectos

Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…

2 weeks ago

3ds Max scripts that could save you lot of time

Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…

2 weeks ago