Ya están los resultados del concurso organizado por Ronen Bekerman y auspiciado por Nvidia y Epic Games, “The Vineyard Challenge“.
La iniciativa presentó a los participantes el desafío de mostrar un recorrido por una Viña de la manera más creativa posible, todo utilizando el poder de Unreal Engine 4.
A continuación te dejamos con los ganadores.
Equipo – Primer Lugar | Factory Fifteen (Reino Unido)
Equipo – Finalista | Work (Sudáfrica)
Individual – Primer Lugar | Rostislav Nikolaev (Rusia)
Individual – Finalista | Alex Leiva (Australia)
Mención Honrosa | Sergey y Noel (España)
Mención por Interactividad | 133 (Estados Unidos)
Mención por Mejor Uso de UE4 | Víctor Vázquez González (España)
Fuente: Ronen Bekerman
In his latest video, Vjeko from RenderRam showcases a new AI tool called Rodin Hyper3D,…
Georgian archviz artist Michael Khachaturyan, from Michael Archviz Studio, presents the Making Of for his…
Meshroom is giving away this 3D model of the Aslak Chair, designed by Ilmari Tapiovaara…
Want to speed up your 3ds Max modeling workflow? Vjeko from RenderRam is here to…
Oliver from Upstairs teaches us how to create renders in the style of Fran Silvestre…
Vjeko from RenderRam shares 5 awesome 3ds Max scripts that will help you save a…