Categories: InspirationNews

Ronen Bekerman anuncia los ganadores de “The Vineyard”

 

Ya están los resultados del concurso organizado por Ronen Bekerman y auspiciado por Nvidia y Epic Games, “The Vineyard Challenge“.

La iniciativa presentó a los participantes el desafío de mostrar un recorrido por una Viña de la manera más creativa posible, todo utilizando el poder de Unreal Engine 4.

A continuación te dejamos con los ganadores.

 

Equipo – Primer Lugar | Factory Fifteen (Reino Unido)

 

 

Equipo – Finalista | Work (Sudáfrica)

 

 

Individual – Primer Lugar | Rostislav Nikolaev (Rusia)

 

 

Individual – Finalista | Alex Leiva (Australia)

 

 

Mención Honrosa | Sergey y Noel (España)

 

 

Mención por Interactividad | 133 (Estados Unidos)

 

 

Mención por Mejor Uso de UE4 | Víctor Vázquez González (España)

 

 

Fuente: Ronen Bekerman

Ejezeta

Recent Posts

Free 3D Models DCLXIV | Halloween Posed People

Expand your digital character collection with Renderpeople's Halloween-themed 3D posed people models, available as a…

55 mins ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko from RenderRam is back with a few super useful 3ds Max tips and tricks…

6 days ago

Realistic 3D people with AI: ComfyUI and automatic segmentation

In this tutorial, Adán Martin showcases how he utilizes YOLO and SAM inside Stable Diffusion…

4 weeks ago

How to retopo anything in 3ds Max

Join Vjeko from RenderRam as he shares his workflow to retopo 3D scanned geometry in…

4 weeks ago

10 AI tools you can use as 3D artist

Join Agnieszka Klich as she introduces 10 powerful AI tools designed to optimize your architectural…

1 month ago

Known unknown depths of 3ds Max

In this new video by Vjeko from RenderRam you will learn about a few tips…

2 months ago