Ya están los resultados del concurso organizado por Ronen Bekerman y auspiciado por Nvidia y Epic Games, “The Vineyard Challenge“.
La iniciativa presentó a los participantes el desafío de mostrar un recorrido por una Viña de la manera más creativa posible, todo utilizando el poder de Unreal Engine 4.
A continuación te dejamos con los ganadores.
Equipo – Primer Lugar | Factory Fifteen (Reino Unido)
Equipo – Finalista | Work (Sudáfrica)
Individual – Primer Lugar | Rostislav Nikolaev (Rusia)
Individual – Finalista | Alex Leiva (Australia)
Mención Honrosa | Sergey y Noel (España)
Mención por Interactividad | 133 (Estados Unidos)
Mención por Mejor Uso de UE4 | Víctor Vázquez González (España)
Fuente: Ronen Bekerman
We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…
Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…
Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…
Vjeko from RenderRam shares a few tips and tricks to create realistic human wear and…
3D artist Vjeko Kiraly from RenderRam has just launched a new series of tutorials designed…
Expand your digital character collection with Renderpeople's Halloween-themed 3D posed people models, available as a…