El artista 3D de origen serbio Zeljko Mihajlovi, alias Soady, comparte su flujo de trabajo para crear texturas “seamless” (repetibles o sin uniones aparentes), además de mapas de desplazamiento, normales, reflejos y oclusión ambiental con la ayuda de Photoshop, aplicándolos finalmente en la creación de un material de ladrillo en Blender.
La aplicación utilizada para crear el mapa de normales la puedes encontrar aquí: http://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
La textura creada en este tutorial la puedes descargar en el siguiente enlace: https://mega.nz/#!2RNRkYSa!MRrZOXGm2UXdiwTYoKn5xZs7IrcgzEKUyLLDa21SBvw
Oliver from Upstairs takes you through a step-by-step guide on turning ordinary architecture plans into…
Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…
Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…
In her latest video, Agnieszka Klich from Arch Viz Artist compares Chaos V-Ray 7 and…
Discover how Vjeko transforms simple 3D scans into near-perfect 3D models using just a smartphone…
Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…