Categories: 3ds MaxTutorials

Todo sobre el uso de Normal Maps en 3ds Max

 

El equipo de Autodesk ha publicado esta serie compuesta por 7 videos sobre el uso y creación de Normal Maps con 3ds Max.

Este tutorial es espacialmente útil para todos aquellos que se dedican a la creación de videojuegos o generación de material interactivo, donde la optimización es un aspecto sumamente importante del proceso de modelado, pero también puede ser bastante llamativo para visualización arquitectónica, específicamente para confección de recorridos virtuales.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fuente: Evermotion

Ejezeta

Recent Posts

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

2 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 weeks ago

Modeling on curved surfaces in 3ds Max

Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

1 month ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

1 month ago