Categories: 3ds MaxTutorials

Todo sobre el uso de Normal Maps en 3ds Max

 

El equipo de Autodesk ha publicado esta serie compuesta por 7 videos sobre el uso y creación de Normal Maps con 3ds Max.

Este tutorial es espacialmente útil para todos aquellos que se dedican a la creación de videojuegos o generación de material interactivo, donde la optimización es un aspecto sumamente importante del proceso de modelado, pero también puede ser bastante llamativo para visualización arquitectónica, específicamente para confección de recorridos virtuales.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fuente: Evermotion

Ejezeta

Recent Posts

Architecture Plans in Photoshop for Beginners

Oliver from Upstairs takes you through a step-by-step guide on turning ordinary architecture plans into…

4 days ago

How to create perforated panels in 3ds Max

Adán Martin explains how to create customizable perforated panels in 3ds Max, controled by a…

2 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 5

Vjeko from RenderRam shows you how to create materials, apply textures, and set up realistic…

2 weeks ago

V-Ray 7 vs Corona 12: What to choose in 2025?

In her latest video, Agnieszka Klich from Arch Viz Artist compares Chaos V-Ray 7 and…

2 weeks ago

Say goodbye to reflection issues in 3D scanning

Discover how Vjeko transforms simple 3D scans into near-perfect 3D models using just a smartphone…

1 month ago

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

2 months ago