Categories: News

Artomatix lanza Materialize

Untitled-2Untitled-2

 

La compañía Artomatix lanza Materialize, un nuevo software que opera en la nube, y que se presenta como LA alternativa para transformar texturas en repetibles o “tileables” de manera totalmente automática.

 

 

La plataforma utiliza tecnología de algoritmos sumamente avanzada, desarrollada durante un periodo de 10 años, y puede ser accedida directamente desde el navegador, pero también hay disponible una versión tipo plugin para Photoshop, Unity y Unreal Engine.

 

 

Materilize cumple básicamente 3 funciones: 1) Hacer texturas repetibles o “tileables”, 2) crear texturas completamente nuevas a partir de una imagen base en cualquier resolución y 3) generar texturas para repetir de manera prácticamente infinita.

 

 

Una subscripción mensual a Materialize tiene un costo de US$29.

Haz click aquí para descubrir más sobre Materialize.

 

Fuente: CGChannel

Ejezeta

Recent Posts

Efficient 3ds Max Modular Modeling for Architecture

Master 3ds Max modular modeling to create buildings faster and more efficiently. In this tutorial,…

1 day ago

Unreal Engine vs Corona and V-Ray for Archviz: Which Is Best?

Choosing the right tool for architectural visualization (Archviz) is key for any project. In a…

6 days ago

ChatGPT-4o: Why Every 3D Artist Should Pay Attention

OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…

2 weeks ago

AI-Generated Resources for 3D Rendering: Boost Your Visuals

In this RenderRam video, you'll explore simple ways to make your 3D renders look more…

3 weeks ago

Realistic Water Shader with Caustics in 3ds Max and Corona Renderer

In this tutorial by Estudio MOT, you will learn how to create a realistic water…

4 weeks ago

4 Hidden Features in 3ds Max Revealed by Vjekoslav Kiraly

In Volume 17 of "Known Unknown Depths of 3ds Max," expert Vjekoslav Kiraly from RenderRam…

1 month ago