Contests

Reality VS Render Challenge 2016 | Best Of

 

A modo de agradecimiento para todos aquellos que se motivaron a participar se me ocurrió armar una pequeña selección con algunos de los mejores trabajos enviados para el Reality VS Render Challenge 2016 de Ejezeta, concurso finalizado hace ya casi una semana.

…Y a pesar de que los trabajos que aquí se exponen no fueron elegidos por nuestro jurado, creo que vale la pena destacarlos, debido al gran nivel técnico que presentan (materiales, iluminación, formato, proporciones, modelado) y a la capacidad de observación que reflejan por parte de sus autores.

Dale un vistazo a cada uno de ellos a continuación.

 

Antonio Palacios Puertas

 

Aldo Urban

 

Carlos Díaz Acosta

 

Alfonso Sepúlveda Rosas

 

David Ávalos

 

César Ávila Velandia

 

Heron Cruz Martínez

 

Winder Flores

Octavio Peralta

 

Puedes ver a los ganadores del concurso en este enlace.

Ejezeta

Recent Posts

Known unknown depths of 3ds Max

Learn how to do things like renaming objects, painting with geometry and using Viewport Canvas…

2 days ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 4

Vjeko presents part 4 of his introduction to 3ds Max series, and in this new…

2 weeks ago

Modeling on curved surfaces in 3ds Max

Learn how to tackle complex shapes on curved surfaces in 3ds Max with this insightful…

3 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 3

We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…

4 weeks ago

Back To Basics: Introduction To 3ds Max | Part 2

Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…

1 month ago

3 Techniques to create seamless textures in Photoshop

Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…

1 month ago