We’re back with the third part of Vjeko Kiraly’s 3ds Max Back to Basics series…
Vjeko from RenderRam returns with Part 2 of his Introduction to 3ds Max series, diving…
Jesús Ramírez from PTC presents 3 different techniques to create seamless textures and/or patterns from…
Vjeko from RenderRam shares a few tips and tricks to create realistic human wear and…
3D artist Vjeko Kiraly from RenderRam has just launched a new series of tutorials designed…
Expand your digital character collection with Renderpeople's Halloween-themed 3D posed people models, available as a…
View Comments
Estimados, cual sería la forma correcta de abrir este archivo en 3ds max y que reconozca las texturas? al parecer es un archivo que salio de blender.
Se los agradezco mucho, y su pagina es genial!
Hola, Sebastián. Lamentable no hay manera de que te reconozca todo cuando el archivo es nativo de otro programa, en este caso, Blender.
Lo que debes hacer para usarlo en 3ds Max es abrir el OBJ y configurar los materiales en V-Ray, Corona, o el motor que estés usando.
Ojalá te sirva la aclaración.
Saludos!