3D artist Vjeko Kiraly from RenderRam has just launched a new series of tutorials designed…
Expand your digital character collection with Renderpeople's Halloween-themed 3D posed people models, available as a…
Vjeko from RenderRam is back with a few super useful 3ds Max tips and tricks…
In this tutorial, Adán Martin showcases how he utilizes YOLO and SAM inside Stable Diffusion…
Join Vjeko from RenderRam as he shares his workflow to retopo 3D scanned geometry in…
Join Agnieszka Klich as she introduces 10 powerful AI tools designed to optimize your architectural…
View Comments
Estimados, cual sería la forma correcta de abrir este archivo en 3ds max y que reconozca las texturas? al parecer es un archivo que salio de blender.
Se los agradezco mucho, y su pagina es genial!
Hola, Sebastián. Lamentable no hay manera de que te reconozca todo cuando el archivo es nativo de otro programa, en este caso, Blender.
Lo que debes hacer para usarlo en 3ds Max es abrir el OBJ y configurar los materiales en V-Ray, Corona, o el motor que estés usando.
Ojalá te sirva la aclaración.
Saludos!