Desde EmirStudios llega hoy este curso introductorio a Substance Designer, la aplicación estrella de Allegorithmic para crear materiales procedimentales y exportar cada uno de sus mapas para luego incorporarlos en tu software de renderizado de elección.
Es importante mencionar que el modelo Metallic/Roughness se utiliza principalmente para videojuegos, en motores como Unity y Unreal Engine, mientras que el modelo Specular/Glossiness es el que utiliza V-Ray y Corona.
Creating a 3D model from an image is now easier than ever, thanks to AI…
Adding localized light fog can dramatically enhance your 3D renders, making scenes feel more atmospheric…
Creating high-quality 3D visuals requires clean, professional textures. One major issue is lighting variations that…
Master 3ds Max modular modeling to create buildings faster and more efficiently. In this tutorial,…
Choosing the right tool for architectural visualization (Archviz) is key for any project. In a…
OF3D Academy recently shared a video explaining how ChatGPT-4o, OpenAI’s newest AI model, is changing…
View Comments
Alguien descargó estos videos? ya no están disponibles
Quitaron los videos
Hola Victor, parece que los mudaran de sítio, los encontrás acá:
https://www.youtube.com/watch?v=21yOg50ZUxI&list=PLWA3ztKbzl2phNJcNPbqhLErLQnNaXbDH